BELANGRIJKE INFO OMTRENT DE TELEFONISCHE BEREIKBAARHEID VAN DE PRAKTIJK
x Sluiten

Door (tijdelijke) onderbezetting bij onze assistentes hebben wij de telefonische bereikbaarheid van onze praktijk aangepast.

Wij vragen uw begrip voor het volgende:

• Afhankelijk van de bezetting kan het voorkomen dat de balie gesloten is.

• Aangepaste telefonische bereikbaarheid. Dit betekent dat in de ochtend de praktijk bereikbaar is van 8.00 uur tot 10.00 uur voor het maken van afspraken en in de middag (na 12.00 uur) alleen voor spoed. U kunt wel een terugbelverzoek indienen, kies hiervoor optie 5 in het keuzemenu. U wordt terug gebeld in het door u gekozen terugbelblok.

• In geval van spoedzorg of zeer dringende hulpvragen is de praktijk uiteraard te allen tijde telefonisch bereikbaar. Kies hiervoor optie 1.

• Is er geen sprake van medische spoed? Bel dan NIET naar de spoedlijn, maar maak gebruik van de terugbeloptie, bel de volgende dag terug of maak gebruik van het patiëntenportaal MijnGezondheid.net (MGn) voor het stellen van een vraag aan de huisarts of assistente. Ook is het mogelijk om via MGn online een afspraak te maken, uw uitslagen in te zien of herhaalmedicatie te bestellen.

• Op sommige dagen is er een waarnemend huisarts en/of assistente werkzaam.

De assistente is opgeleid om telefonisch een triage te doen. Dit wil zeggen dat zij een inschatting maakt van de ernst van uw klachten en in hoeverre u met spoed beoordeeld moet worden. U helpt ons als u de gestelde vragen zo goed mogelijk beantwoordt. Bij twijfel vindt er uiteraard altijd overleg plaats met de huisarts.

Voordat u contact opneemt met de praktijk kunt u eerst kijken wat u zelf kunt doen en of het nodig is dat u naar de huisarts komt met uw vraag of probleem.

Raadpleeg hiervoor (Klik op de groene buttons onder aan deze pagina):

• Thuisarts.nl
• Moetiknaardedokter.nl


Wij danken u voor uw begrip en medewerking.


Team Huisartsenpraktijk Nieuwkuijk

Thuisarts.nl Moet ik naar de dokter?